فال ، قیمت

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

۰

متن آهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ

متن آهنگ لحظه شیرین علی زند وکیلی

تو رهایی
مثل پروانه ی دیوانه ی پرواز
تو صدایی
زنده و ساده به زیبایی آواز

تو هوایی
مثل تاثیر همین منظره دلباز
باورم کن
باید آن خاطره هازنده شود باز

لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

دیدم از دور
موی تو رسم پریشانی دنیاست
دیدم از دور
از همین فاصله لبخند تو پیداست

در نگاهت
موج زیبایی و آرامش دنیاست
با تو مستم
بهترین جای جهان با تو همینجاست

لحظه ی شیرین قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

لحظه ی شیرن قرارم تویی
هر چه از آن خاطره دارم تویی
دلخوشم از اینکه کنارم تویی
عاشقم و دار و ندارم تویی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
حمید دهقان پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی